همه شنیدیم که دل عاشق گرم و پر حرارت.دل شکسته هم شاید سفت و سخت مثل تیکه یخ.ولی اگر عشق رو تابستون و شکستش رو زمستون در نظر بگیریم پاییزش رو چی باید بگیم ؟اگر روی آتیش و یخ آب بریزن چیه میشه؟ اگر عشقی پر از ارزو...
ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 23:12